fb twitter in google youtube
Ενημερωτικο δελτιο

Πως να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά σας στις πωλήσεις - Εργαλεία επιρροής των πελατών

12009
Εμπλουτίστε τις γνώσεις σας σχετικά με τις συνθήκες που διαμορφώνουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Γνωρίστε τις πρακτικές που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και βελτιώστε τις ικανότητές σας στη δημιουργία ερεθισμάτων ενεργοποίησης των αγοραστικών αντανακλαστικών των πελατών σας στις επικοινωνίες που πραγματοποιείτε μαζί τους.
Τρόποι διεξαγωγής Διάρκεια
In Classroom 8 ώρες
Live e-learning 8 ώρες
Σε συνεργασία με:
Κ2 Campus
Γλώσσες διεξαγωγής:
Ελληνικά
 
Προγραμματισμένες ενάρξεις
Ημερομηνία Διεξαγωγή Χώρος Εισηγητής Διαθεσιμότητα Κόστος
16/2/2020
6:00 μμ
Ηρούς 4, Κολωνός
Πετκάκης Γιώργος
Διαθέσιμες θέσεις
100

Πλήρες πρόγραμμα
 Ημερομηνία   Ώρες διδασκαλίας   Σύνολο ωρών 
16/2/2015 18:00 - 22:00 4 ώρες
18/2/2015 18:00 - 22:00 4 ώρες
Σύνολο ωρών: 8 ώρες

Στόχος-Αντικείμενο εκπαίδευσης

Σε μία αγορά όπου όλοι οι πωλητές χρησιμοποιούν τις ίδιες «τεχνικές πωλήσεων», τη διαφορά κάνει εκείνος που κατανοεί καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται οι αγοραστικές αποφάσεις.

Πλήθος επιστημονικών αποδείξεων φανερώνει ότι οι αγοραστικές αποφάσεις λαμβάνονται στην πλειοψηφία τους ως αποτέλεσμα υποσυνείδητων και αυθόρμητων αντιδράσεων. Η εμπλοκή «λογικών» επιχειρημάτων από την πλευρά του πωλητή συνήθως δεν διευκολύνει τον υποψήφιο πελάτη. Αντίθετα, τον φέρνει αντιμέτωπο με μία δύσκολη διαδικασία μελέτης όλων των στοιχείων που αφορούν στο προϊόν (σκοπιμότητα, πρακτικότητα, τιμή, προσαρμογή κ.λπ.). Το αποτέλεσμα είναι συνήθως η αναβολή ή η ματαίωση της αγοραστικής απόφασης.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου επαναπροσδιορίζεται ο ρόλος του πωλητή. Σκοπός του πωλητή δεν είναι μόνο να παρουσιάσει τα προϊόντα που προωθεί, αλλά κυρίως να κινητοποιήσει τον υποψήφιο πελάτη προς τη λήψη της απόφασης. Για να επιτευχθεί αυτό ο πωλητής εκπαιδεύεται στους τρόπους παράκαμψης των εμποδίων που βρίσκονται στο μυαλό του πελάτη επιδρόντας στο υποσυνείδητό του και διεγείροντας μία σειρά κοινωνικών, βιολογικών και ψυχολογικών "αυτοματισμών" ικανών να κινητοποιήσουν την άμεση αγοραστική δράση. 

Τι εμποδίζει τον πελάτη να αγοράσει:

  • Ασάφεια και πολυπλοκότητα αναγκών και επιθυμιών.
  • Μεγάλος αριθμός αποφάσεων που λαμβάνονται καθημερινά.
  • Υπερπλήθος εναλλακτικών επιλογών για κάθε προσφερόμενο προϊόν.
  • Δυσκολία κατανόησης των προϊόντων και των πλεονεκτημάτων που τα συνοδεύουν.
  • Ρίσκα που συνεπάγεται κάθε αγοραστική απόφαση (χρόνος, χρήμα, κόπος, διάψευση προσδοκιών, κοινωνική έκθεση κ.λπ.)
  • Ευθύνη που συνεπάγεται κάθε αγοραστική απόφαση.
  • Ο φόβος αντιμετώπισης πρωτόγνωρων συνθηκών που συνοδεύουν τη χρήση κάθε νέου προϊόντος.
  • Προσωπικές δεσμεύσεις και σχέσεις που διατηρεί με τους πωλητές και τα στελέχη των ανταγωνιστών μας.   

 

Διδασκόμενη ύλη-Syllabus

Βασική ύλη σεμιναρίου "Πως να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά σας στις πωλήσεις - Εργαλεία επιρροής των πελατών": 

  • Κατανόηση του τρόπου λήψης των αγοραστικών αποφάσεων
  • Στοιχεία και ανάλυση των ασυνείδητων μορφών λήψης αγοραστικών αποφάσεων.
  • Δημιουργία ενός νέου κώδικα επικοινωνίας που μιλάει απευθείας στο κέντρο λήψης αποφάσεων του εγκεφάλου.
  • Οι Αντιθέσεις και τα Διλλήματα ως μέσα διευκόλυνσης του πελάτη.
  • Τρόποι δημιουργίας εντυπώσεων και δυνατών συναισθημάτων που μένουν στη μνήμη.
  • Τρόποι μείωσης του ρίσκου που συνοδεύει κάθε αγοραστική απόφαση.
  • Δημιουργία συνθηκών που ενισχύουν την εμπιστοσύνη του πελάτη στη γνώμη και τις προτάσεις του πωλητή.
  • Νέοι τρόποι για να «ανοίξει η πόρτα» του καινούργιου πελάτη.
  • Νέοι τρόποι για γίνει κάποιος τακτικός πελάτης μας.
  • Το κρίσιμο δίλλημα: Ο πωλητής προσφέρει Εξέλιξη ή Ανατροπή;
  • Τρόποι δημιουργίας σχέσεων αμοιβαίας συμπάθειας πέραν της τυχαίας «χημείας» μεταξύ κάποιων προσώπων.
  • Ευκαιρίες πρακτικής εφαρμογής των νέων γνώσεων κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
  • Παρουσίαση επιλεγμένων Video, διαδραστικές ασκήσεις και μελέτη συγκεκριμένων περιπτώσεων.

Σε ποιούς απευθύνεται

icon

Σε πωλητές (έμπειρους ή νεοεισερχόμενους), νέους επαγγελματίες & επιχειρηματίες, τελειόφοιτους ή απόφοιτους σχολών marketing ή διαφήμισης, στελέχη επιχειρήσεων που ο ρόλος τους επιβάλει μαζική ή προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες.

Επαγγελματικά οφέλη

icon

Εξοικείωση με τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των πελατών σας. Βελτίωση των ικανοτήτων επικοινωνίας με τους πελάτες σας και αύξηση της ικανότητας επιρροής σας. Ικανότητα αύξησης του εν δυνάμει πελατολογίου αλλά και των πωλήσεων. Δημιουργία πλεονεκτήματος, έναντι του ανταγωνισμού.

Προαπαιτούμενες γνώσεις

icon

Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για την παρακολούθηση του σεμιναρίου.

Υλικό τεκμηρίωσης

icon

Εκπαιδευτικές σημειώσεις

Επιπλέον στοιχεία

  • Διεξαγωγή σε ολιγομελή τμήματα, ώστε να απαντώνται οι ερωτήσεις με αμεσότητα
  • Διδάσκουν επαγγελματίες εισηγητές με πολυετή εμπειρία και μεταδοτικότητα
  • Σύγχρονες αίθουσες εκπαίδευσης. Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας
  • Λήψη πιστοποιητικού επιτυχούς παρακολούθησης από τον εκπαιδευτικό οργανισμό K2 Campus


Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 5157260.


1. Για νέους σπουδαστές 

  • Παροχή έκπτωσης 10% σε φοιτητές και ανέργους. Απαραίτητη η επίδειξη (ή  αποστολή ψηφιακού αρχείου) φοιτητικού πάσο ή κάρτα ανεργίας κατά την εγγραφή
  • Παροχή έκπτωσης ομαδικών εγγραφών (για ταυτόχρονη εγγραφή) πολλαπλών συμμετεχόντων:

           - 10% έκπτωση στο κόστος για ταυτόχρονη εγγραφή 2 (δύο) συμμετεχόντων
           - 15% έκπτωση στο κόστος για ταυτόχρονη εγγραφή 3 (τριών) συμμετεχόντων
           - 20% έκπτωση στο κόστος για ταυτόχρονη εγγραφή 4 (τεσσάρων) συμμετεχόντων

           Οι παραπάνω εκπτώσεις αφορούν όλους τους ταυτόχρονα εγγραφόμενους σπουδαστές.

2. Για υφιστάμενους σπουδαστές (που έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα εκπαιδευτικό αντικείμενο μαζί μας)

  • Παροχή έκπτωσης 10% σε οποιοδήποτε επόμενο σεμινάριο παρακολουθήσουν
  • Δυνατότητα επανάληψης φοίτησης για όλους μας τους σπουδαστές στα εκπαιδευτικά αντικείμενα που έχουν ήδη παρακολουθήσει, χωρίς ΚΑΜΙΑ επιπλέον επιβάρυνση!

3. Για επιχειρήσεις και οργανισμούς

  • Δυνατότητα χρηματοδότησης των υπηρεσιών εκπαίδευσης έως και 100% από πρόγραμμα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ.
  • Δυνατότητα δημιουργίας κλειστών τμημάτων εκπαίδευσης για την κάλυψη συγκεκριμένων εκπαιδευτικών αναγκών με χαμηλό κόστος.
  • Δυνατότητα οργάνωσης ενδο-επιχειρησιακών εκπαιδεύσεων στους χώρους μιας επιχείρησης ή οργανισμού με χαμηλό κόστος.
  • Δυνατότητα προμήθειας πακέτων κωδικών τηλεκπαίδευσης (υπηρεσία self-paced e-learning) για υπηρεσίες ομαδικής τηλεκατάρτισης με χαμηλό κόστος.

   

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας ακαδημαϊκός μας σύμβουλος θα επικοινωνήσει το συντομότερο μαζί σας.

*
*

Τα πεδία με (*) πρέπει να συμπληρωθούν

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο μαζί σας.

*
*
*

Τα πεδία με (*) πρέπει να συμπληρωθούν