Εάν δεν μπορείτε να δείτε το newsletter κάντε κλικ εδώ

banner
Κέντρο δια βίου μάθησης K2 Campus - Τομέας Ασφαλιστικών Σπουδών Newsletter #006 - 19/11/2014

Υποστήριξη, συμβουλευτική & εκπαίδευση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών "Εκπαιδευτικό δραστικό σχήμα"

Ο μετασχηματισμός πεποιθήσεων θεωρείται από μόνος του εμπόδιο στην εκπαίδευση επαγγελματιών και δη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών καθότι έχουν μάθει να σκέπτονται με ένα συγκεκριμένο τρόπο και έχουν διαφορετικές πεποιθήσεις στις οποίες έχουν επενδύσει συναισθηματικά. Αυτές οι πεποιθήσεις τους εμποδίζουν να μπουν σε μια διαδικασία κριτικής προσέγγισης η οποία θα μπορούσε να τους οδηγήσει σε αναθεώρηση απόψεων και αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών.

υποστήριξη, συμβουλευτική & εκπαίδευση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Οι έννοιες της «ενσυναίσθησης» (ανάγκη κατανόησης της κατάστασης του Άλλου, των προβλημάτων του, των ανησυχιών του) και της «αλληλεγγύης» (η πραγματική και σε βάθος αντίληψη της δύσκολής κατάστασης του άλλου με απόρροια την διάθεση βοήθειας και υποστήριξης) είναι οι βασικοί πυλώνες του σεμιναρίου κατά το οποίο οι εκπαιδευτικές ανάγκες των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών συνοδεύονται από υποστήριξη και συμβουλευτική και το «Συνολικό δραστικό σχήμα» προδιαγράφεται από τον ίδιο τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.

Στόχος και αντικείμενο εκπαίδευσης

Ο επαγγελματίας ή ο νεοεισερχόμενος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής βάλλεται σε όλα τα μέτωπα και επίπεδα από:

  • Παλαιές οφειλές και διακανονισμούς
  • Bank assurance
  • Πωλήσεις μέσω internet
  • Φορολογία
  • Κρίση
  • Ανεργία
  • Νέο επιχειρηματικό περιβάλλον
  • Ιδιαίτερες νομικές ευθύνες
  • Επερχόμενες εξελίξεις της οδηγίας Solvency II

Ταυτόχρονα αντιμετωπίζει:

  • Έλλειψη αυτοπεποίθησης για το αν μπορεί να ανταπεξέλθει στο ήδη διαμορφωμένο περιβάλλον
  • Αρνητικά συναισθήματα λόγω εμπειρίας από παλαιότερες εκπαιδεύσεις
  • Δυσκολίες στην καθημερινή επιβίωση
  • Φόβος θυματοποίησης από γνωστοποιήσεις
  • Αδυναμία κατανόησης του εκπαιδευτικού πλαισίου
  • Αμφιθυμία και σύγχυση σχετικά με το αν προηγείται η ανάπτυξη εργασίας από την εκπαίδευση ή το αντίθετο
  • Εσωτερική σύγκρουση για εκείνα που ίσχυαν στην προ-κρίσης και μετά κρίσης εποχή
  • Αρνητική ενίσχυση και υποστήριξη από το ίδιο του το περιβάλλον

Στο πλαίσιο αυτό το «Εκπαιδευτικό δραστικό σχήμα» διαδραματίζει βασικό ρόλο καθώς αποτελεί το κατεξοχήν πεδίο οργανωμένης προσπάθειας για την κοινωνική και οικονομική υποστήριξη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Μετά το πέρας της προσπάθειας ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής:

Σε επίπεδο γνώσεων θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει, διακρίνει, ερμηνεύει περιγράφει και να ορίζει τους τρόπους για την πρόσκτηση νέων πελατών κάτω από τις προϋποθέσεις που ορίζει το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον και να μπορεί να αναλαμβάνει κινδύνους προς ασφάλιση με επιστημονικό και καθόλα αποδεκτό και εύχρηστο τρόπο (ανάπτυξη «φυσικού προβλήματος», «Επιμέτρηση και ανάλυση και μοντελοποίηση» του κινδύνου «Οργάνωση και μηχανοργάνωση» των καθημερινών εργασιών του με σκοπό την ταχύτητα).

Σε επίπεδο ικανοτήτων και δεξιοτήτων θα είναι σε θέση να σχεδιάζει, διορθώνει, ελέγχει, επιλύει, εφαρμόζει, ασφαλιστικές λύσεις με «αιτιολογημένη συμβουλή» δομημένες στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον με συνοδό ενδεδειγμένης επιχειρηματολογίας και ειδικών τεχνικών πωλήσεων.

Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών θα είναι σε θέση να ενθαρρύνει, παροτρύνει, προτιμήσει, υποστηρίξει, υιοθετήσει νέα στάση και συμπεριφορά έναντι της αγοράς των υποψηφίων ασφαλισμένων ή των υφισταμένων ασφαλισμένων των χαρτοφυλακίων που διατηρούν καθότι ο ασφαλισμένος πλέον έχει πρόσβαση και γνώση και επιλέγει τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής προσπάθειας υπάρχει η δυνατότητα για όλους τους συμμετέχοντες να εργαστούν χωρίς οικονομικό κόστος και σε επιτήρηση του εκπαιδευτή σε:

  1. Τεχνικές ατομικών εργασιών
  2. Τεχνικές ομαδικών εργασιών
  3. Τεχνικές παιχνιδιού ρόλων
  4. Τεχνικές προσομοιώσεων
  5. Τεχνικές καταιγισμού ιδεών
  6. Τεχνικές επιδείξεων
  7. Τεχνικές μελέτης περιπτώσεων
  8. Τεχνικές μελέτης εφαρμογών

Οι τεχνικές σκοπεύουν στην εμπέδωση και επιλέγονται σε συνεργασία με την ομάδα των συμμετεχόντων.

Για περισσότερες πληροφορίες και εκδηλώσεις ενδιαφέροντος κάντε κλικ εδώ.

Επιλεγμένες αναρτήσεις από το blog του Κ2 Campus

22/7: Σύγκρουση Φ.Ι.Χ. με Μοτο σε μονόδρομο. Το Φ.Ι.Χ επιχειρεί οπισθοπορεία

10/7: Μοτοσυκλέτα επιχειρεί προσπέραση Ε Ι Χ από τα δεξιά

7/7: Σύγκρουση ποδήλατου με Μοτο σε διασταύρωση.Το ποδήλατο επιχειρεί στροφή αριστερά

21/6: Σύγκρουση Ε.Ι.Χ. με Ε.Ι.Χ εντός διασταύρωσης με περιορισμένη ορατότητα χωρίς σήμανση

20/6: Κάλυψη ζημίας σε πλακίδια δαπέδου ισόγειου διαμερίσματος (αποκόλληση – «σήκωμα»)

16/6: Σύγκρουση Ε.Ι.Χ. με Μοτο εντός διασταύρωσης με STOP στην πορεία του Ε.Ι.Χ. Η Μοτο κινείται αριστερά της οδού με μεγάλη ταχύτητα

12/6: Σύγκρουση Φ.Ι.Χ. με ΤΑΞΙ εντός διασταύρωσης με φωτεινούς σηματοδότες και STOP στην πορεία του ΤΑΞΙ

7/6: Ασφαλιστικά βάρη (υποχρεώσεις ασφαλιστή – ασφαλισμένου και λήπτη)

6/6: Κάλυψη ζημίας υγρασιών σε υποκείμενο όροφο (τρίτων) λόγω διάρρηξης σωλήνα εντός wc υπερκείμενου ορόφου (ασφαλισμένος κίνδυνος)

5/6: Κάλυψη ζημίας θραύσης κρυστάλλων

29/5: Ευρωπαϊκό διαβατήριο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

28/5: Ευθύνη ασφαλιστικού υπαλλήλου κατά την εργασία του

24/5: Κάλυψη βραχυκυκλώματος μηχανών – συσκευών - εγκαταστάσεων

23/5: Direct πωλήσεις από ασφαλιστικές εταιρείες

16/5: Το έργο του πραγματογνώμονα

12/5: Πότε η γνώση του ασφαλιστικού πράκτορα θεωρείται γνώση της ασφαλιστικής επιχείρησης;

 

 

footer
logo Δείτε περισσότερα: www.k2campus.gr
Ηρούς 4, Κολωνός - 10442, Αθήνα, Τηλ. Κέντρο: 210 5157260, E-mail: contact@k2campus.gr

Αν δεν επιθυμείτε την παραλαβή του ενημερωτικού δελτίου (newsletter) του Κέντρου δια βίου μάθησης K2 Campus, παρακαλούμε αποστείλετε e-mail με θέμα τη λέξη "Remove" στην ηλ. διεύθυνση news@k2campus.gr.